2106745399 / 6980444160 info@entero.gr

Τι ειναι το Μικροβιωμα ;

Διαβάστε παρακάτω

Το μικρόβιωμα βρίσκεται κυρίως στο έντερο σας και περιέχει τρισεκατομμύρια μικροοργανισμών. Ένα υγιές μικροβιωμα είναι ο καλύτερος φίλος, ο μεγαλύτερος μετατροπέας ενέργειας, και το εσωτερικό φαρμακευτικό τμήμα του οργανισμού μας.

Εάν θέλετε να βελτιστοποιήσετε την υγεία σας, να θεραπεύσετε χρόνια ασθένεια ή να μάθετε ποια τρόφιμα είναι κατάλληλα για σας … η κατανόηση του μικροβιωματος , είναι το πρώτο σας βήμα.

Εδώ είναι 10 αναπάντεχες ανακαλύψεις σχετικά με το μικροβιωμα μπορείτε

Το “υγιεινό” φαγητό δεν είναι πάντα υγιές

Μπορεί να σας έχουν συμβουλεύσει να φάτε τα χόρτα σας και ότι τα χόρτα και τα καρύδια είναι αντιφλεγμονώδη. Τα στοιχεία δείχνουν ότι αυτό δεν ισχύει πάντα.

Το σπανάκι, το πίτουρο, το ραβέντι, τα τεύτλα, τα καρύδια και τα καρύδια περιέχουν όλα οξαλικά. Γνωρίζουμε τώρα ότι τα τρόφιμα που περιέχουν οξαλικά μπορεί να είναι επιβλαβή, εκτός αν έχετε τα παρόντα μικρόβια που μπορούν να τα μεταβολίσουν σε μια μη επιβλαβή ουσία.

Το 30% των πελατών στερούνται τα μικρόβια για να μεταβολίζουν σωστά τα οξαλικά άλατα. Με άλλα λόγια, “υγιεινά τρόφιμα” όπως το σπανάκι δεν είναι στην πραγματικότητα υγιή για αυτούς τους ανθρώπους.

Φαίνεται πως ο καθένας δεν πρέπει να ακολουθήσει το σχέδιο  του Popeye.

  1. Τα αντιοξειδωτικά δεν είναι πάντα καλά για όλους

Όπως οι οξαλικές ενώσεις, οι πολυφαινόλες στα τρόφιμα θεωρούνται συνήθως πολύ υγιείς, αλλά αν δεν έχετε τα κατάλληλα μικρόβια που χρησιμοποιούν συγκεκριμένες πολυφαινόλες, μπορεί να μην έχετε το πλήρες όφελος.

Ένα παράδειγμα είναι μια ουσία που βρίσκεται σε αυτά τα τρόφιμα που ονομάζεται ελλαγικό οξύ. Η εξέταση μικροβιωματος μπορεί να ανιχνεύσει εάν το μικρόβιο σας μεταβολίζει το ελλαγικό οξύ και το μετατρέπει σε ουρολιθίνη Α. Μόνο η ουρολιθίνη Α έχει αντιφλεγμονώδη και αντιοξειδωτικά αποτελέσματα. Η ουρολιθίνη Α (UA) είναι ο πιο δραστικός και αποτελεσματικός μεταβολίτης του εντέρου και δρα ως ισχυρός αντιφλεγμονώδης και αντιοξειδωτικός παράγοντας. Χωρίς τα μικρόβια για να κάνετε αυτή τη μετατροπή, δεν θα επωφεληθείτε από το ελλαγικό οξύ στα τρόφιμα.

Τα καρύδια, τα σμέουρα, το ρόδι, τα βατόμουρα, τα πεκάν και τα βακκίνια περιέχουν όλα το ελλαγικό οξύ.

Μετά την ανάλυση πολλών ανθρώπων, φαίνεται ότι μόνο το 50% αυτών επωφελούνται από την κατανάλωση περισσότερων τροφίμων που περιέχουν ελλαγικό οξύ.

  1. Τρώτε πολύ πρωτεΐνη;

Όταν σκέφτεστε τη διατροφή με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες … μπορείτε να σκεφτείτε το Παλαιό, το Κέτο και τις δίαιτες υψηλής απόδοσης.

Η πρωτεΐνη βοηθά στην οικοδόμηση μυών και την παροχή ενέργειας, αλλά εάν τρώτε πάρα πολύ, μπορεί να προκαλέσει φλεγμονή και να μειώσει τη μακροζωία.

Το τεστ  αναλύει τη δραστηριότητα του μικροβιωματος σας για να προσδιορίσετε εάν τρώτε υπερβολική πρωτεΐνη που τροφοδοτεί βακτηρίδια που παράγουν πρωτεΐνες όπως Alistipes putredinis και Tanneralla forsythia και εάν αυτοί οι οργανισμοί παράγουν επιβλαβείς ουσίες όπως αμμωνία, υδρόθειο, p-κρεσόλη ή putrescine . Αυτές οι ουσίες μπορούν να προκαλέσουν βλάβη στην επένδυση του εντέρου σας και να οδηγήσουν σε συνθήκες όπως διαρρέον έντερο.

  1. Μπορεί τα «υγιεινά τρόφιμα» να προκαλέσουν καρδιακή νόσο;

Η χολίνη σε ορισμένα τρόφιμα μπορεί να μετατραπεί από βακτήρια σε τριμεθυλαμίνη (TMA), η οποία σχετίζεται με καρδιακές παθήσεις όταν απορροφάται στο σώμα σας και μετατρέπεται σε TMAO.

τα επίπεδα του ΤΜΑΟ (τριμεθυλαμίνη-Ν-οξείδιο) – μεταβολίτης προκύπτει από τα βακτήρια του εντέρου – μπορεί δυναμικά να προβλέψει το μέλλον κίνδυνο για καρδιακή προσβολή, εγκεφαλικό επεισόδιο

Ωστόσο, η μετατροπή TMA δεν συμβαίνει σε άτομα εκτός αν έχουν τα κατάλληλα βακτήρια στο μικρόβιο τους.

Ποια τρόφιμα περιέχουν χολίνη; Το ήπαρ, ο σολομός, τα ρεβίθια, τα μπιζέλια, τα αυγά, τα φασόλια, τα φιστίκια είναι ένα μικρό δείγμα.

Πριν αποφασίσετε να πάτε σε διατροφή  κετο η παλαιό και γενικά πολλές πρωτεΐνες  μπορεί να θέλετε να ελέγξετε εάν το μικροβιωμα σας παράγει TMA χωρίς να έχει την δυνατότητα να το μετατρέψει

  1. Πολύ σίδηρος μπορεί να προκαλέσει φλεγμονή

Μέταλλα όπως ο σίδηρος στα τρόφιμά σας μπορούν, σε ορισμένα φλεγμονώδη μικροβιακά περιβάλλοντα, να προάγουν την ανάπτυξη παθογόνων όπως Esherichia, Shigella και Salmonella.   Ίσως δεν ήταν μόνο αυτό το ωμό κοτόπουλο που για την  τροφική δηλητηρίαση, αλλά το τοξικό σας μικροβιωμα που σας έκανε να σας αρρωστήσετέ

Από την άλλη πλευρά, όταν δεν έχετε αρκετό σίδηρο, θα μπορούσατε να γίνετε αναιμικοί  οδηγώντας το σώμα  σε αδυναμία και δύσπνοια.

Όταν σκέφτεστε πόσο σίδερο είναι σωστό για εσάς, δείτε τα δεδομένα.

  1. Το άγχος εμφανίζεται στο μικροβιωμα σας

Το έντερο και ο εγκέφαλός μας συνδέονται μέσω του πνευμονογαστρικου νεύρου. Μια μεγάλη πλειοψηφία των νευροδιαβιβαστών είτε παράγονται είτε καταναλώνονται από το μικροβιοκτόνο μας. Παραδόξως, το 90% σεροτονίνης (ένας νευροδιαβιβαστής που αισθάνεται καλά) παράγεται από το μικροβιοκτόνο του εντέρου και όχι από τον εγκέφαλό σας.

Όταν έχετε ένα τοξικό μικροβιοκτόνο που παράγει μια μεγάλη ποσότητα τοξινών όπως το υδρόθειο, η επένδυση του εντέρου αρχίζει να επιδεινώνεται σε αυτό που είναι γνωστό ως διαρρηγνυόμενο έντερο.

Σκεφτείτε τη διαρροή του εντέρου καθώς το έντερο δεν έχει δυνατό ιστό και δεν θα έχει υγιή σύνορα. Όταν συμβεί αυτό, μπορούν να εμφανιστούν όλα τα είδη ασθενειών. Όταν το φράγμα του εντέρου ξεσπάσει, αρχίζει μια αλυσιδωτή αντίδραση, προκαλώντας χρόνια φλεγμονή χαμηλής ποιότητας – η οποία έχει αναγνωριστεί ως πιθανή πηγή κατάθλιψης και υψηλότερα επίπεδα άγχους, εκτός από πολλές άλλες χρόνιες ασθένειες.

Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τον διαλογισμό σας και να μειώσετε πραγματικά τα επίπεδα στρες, βεβαιωθείτε ότι η διατροφή σας προωθεί ένα υγιές μικροβιοκτόνο.

  1. Το μικροβιωμα επηρεάζει την ενέργειά σας

Εάν θέλετε περισσότερη ενέργεια, επαναφέρετε την ισορροπία των μικροβίων σας.

Το μικροβιωμα σας είναι υπεύθυνο για την εκχύλιση θερμίδων ή για τη δημιουργία ενέργειας, μέσω μονοπατιών όπως ο κύκλος του τρι καρβοξυλικού οξέος. Τα σώματά μας εξαρτώνται από την ενέργεια που παράγουν τα μικρόβια μας.

Πόση ενέργεια παίρνουμε από το φαγητό μας εξαρτάται από το πόσο αποτελεσματικό είναι το μικροβιωμα μας στη μετατροπή του τροφίμου σε ενέργεια. . Και αν τα μικρόβια δεν μπορούν ή δεν θα μεταβολίσουν τη γλυκόζη (ζάχαρη) που τρώτε, θα αποθηκεύονται ως λίπος.

  1. Έχεις κοινή πόνο; Το μικρόβιο σας μπορεί να σας πει γιατί

Ο λιποπολυσακχαρίτης (LPS) είναι ένα βασικό προ-φλεγμονώδες μόριο που παράγεται από μερικά από τα μικρόβια σας. Εάν τα μικρόβια σας κάνουν πολύ LPS, μπορεί να προκαλέσει όλεθρο στο ανοσοποιητικό σας σύστημα και να το βάλει σε υπερβολική κίνηση. Όταν το ανοσοποιητικό σας σύστημα πηγαίνει στον κύκλο, οι αρθρώσεις και τα άλλα μέρη του σώματος υποφέρουν συχνά από παράπλευρες βλάβες.

Ίσως η εξισορρόπηση του μικροβιωματος σας, είναι μια καλύτερη λύση από την γλυκοζαμίνης.

Σκεφτείτε το μικρόβιιωμα  σας, ως τον ανώτερο στρατηγό του ανοσοποιητικού σας στρατού. Ενεργοποιεί το ανοσοποιητικό σας σύστημα μέσω βασικής εκπαίδευσης και καθορίζει πότε πηγαίνει στον πόλεμο.

Ιδανικά, το ανοσοποιητικό σας σύστημα κερδίζει τη γρήγορη μάχη και παίρνει κάποια ανάπαυση, αλλά εάν το μικροβιωμα, σας κρατάει σε συνεχή υψηλή επαγρύπνηση, ο μακρύς, εξαντλημένος πόλεμος μπορεί να οδηγήσει σε χρόνια φλεγμονή και χρόνιες ασθένειες.

Πραγματικά γερνάτε, ή μήπως το μικρόβιωμα  σας κάνει να νιώθετε μεγαλύτερης ηλικίας επειδή συνεχίζει να δίνει προειδοποιήσεις στο ανοσοποιητικό σας σύστημα, οδηγώντας τελικά σε χρόνιο πόνο;

Αν έχετε κάποια κατάσταση που τελειώνει σε “-ωδή”, είναι πιθανό ότι όταν ισορροπήσετε το μικροβιοκτόνο σας, η φλεγμονή από την “-ίτιδα” σας θα μειωθεί.

  1. Η σχέση μεταξύ χαμηλού οξέος στομάχου και χρόνιας νόσου

Το οξύ στο στομάχι σας προστατεύει από τα βακτήρια στο στόμα σας και τα παράσιτα και τους μύκητες στο φαγητό σας.

Όταν έχετε χαμηλό οξύ στομάχου, τα βακτηρίδια από το στόμα σας το κατακάθονται στο γαστρεντερικό σας σωλήνα. Αυτή η εισβολή συνδέεται με, και παράγοντες κινδύνου για, αυτοάνοση ασθένεια και φλεγμονή στο έντερο.

Αρχίζουμε να μαθαίνουμε ότι το χαμηλό οξύ του στομάχου είναι ίσως μια από τις κύριες αιτίες χρόνιων ασθενειών.

Τι είδους πράγματα προκαλούν χαμηλό οξύ του στομάχου; Στρες και αντιόξινα όπως το Nexium, Zantac και Prilosec.

  1. Οι υδατάνθρακες μπορούν να είναι πρόδρομοι πρωτεϊνών

Εφόσον το μικροβιωμα σας είναι έτοιμο για τη δουλειά, οι υδατάνθρακες δεν είναι τόσο κακοί όσο νομίζετε.

Το κλειδί είναι αν τα μικρόβια σας μπορούν να μετατρέψουν τα άμυλα που τρώτε σε αμινοξέα.

Αποκτήστε δεδομένα σχετικά με την υγεία σας στο μικροβιοκτόνο

Δεδομένης της καθημερινής έρευνας σχετικά με το μικροβιωμα και τη σημασία του για την ποιότητα της ζωής σας, είναι σημαντικό να δοθεί προτεραιότητα στην υγεία του μικροβιακού σας οργανισμού.

Όταν έχετε ένα υγιές μικροβιοκτόνο, θα έχετε μια πιο υγιεινή ζωή.

Το  τεστ μικροβιωματος που θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε τι κάνουν  πραγματικά τα μικρόβια  σας.

 

 

Οι κύριες αιτίες της παχυσαρκίας είναι πολύ γνωστές: η ανθυγιεινή διατροφή, η καθιστική ζωή και τα γονίδια.

Τα τελευταία χρόνια, όμως, οι ερευνητές έχουν γίνει όλο και πιο πεπεισμένοι ότι η αιτία παραμονεύει κυριολεκτικά στα ανθρώπινα έντερα. Ο ρόλος τους φαίνεται να εκτείνεται πέρα από την πέψη.

Νέα στοιχεία δείχνουν, ότι τα βακτήρια του εντέρου μεταβάλλουν τον τρόπο που αποθηκεύουν το λίπος, με την εξισορρόπηση των επιπέδων της γλυκόζης στο αίμα και το πώς ανταποκρίνονται στις ορμόνες που μας κάνουν να νιώθουμε πεινασμένοι ή πλήρεις.

Το λάθος μείγμα των μικροβίων, όπως φαίνεται, μπορεί να σας βοηθήσει να ρυθμίσετε το στάδιο για την παχυσαρκία και τον διαβήτη από τη στιγμή της γέννησης.